اخبار

برگزاری دوره ایمنی در آزمایشگاه ویژه دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی

برگزاری دوره ایمنی در آزمایشگاه ویژه دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی
1 بازدید
۳۰ خرداد ۱۴۰۵ admin

دوره «ایمنی در آزمایشگاه» ویژه دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی ۲۷ تیر ۱۴۰۵ برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با استفاده از روش های زیر می توانید این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید .