سیوسومین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری صبح امروز شنبه ۲۳ خرداد ماه با حضور دکتر حسین سیماییصراف؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر فاطمه مهاجرانی؛ سخنگوی دولت چهاردهم، معاونان وزارت علوم، روسای دانشگاهها و استادان نمونه کشوری در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
در این رویداد ملی، از برترینهای حوزههای آموزشی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور و با اهدای لوح، تقدیر شد.
از دانشگاه تربیت مدرس؛ دکتر یعقوب فتح الهی استاد فیزیولوژی دانشکده علوم پزشکی و دکتر یعقوب فتحی پور استاد گروه حشره شناسی دانشکده کشاورزی به عنوان اساتید نمونه کشوری معرفی شدند.
همچنین در این مراسم از خانوادههای شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان نیز تقدیر به عمل آمد.