جمعی از دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس روز پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ در قالب برنامه گروه کوهنوردی دانشکده، به سرپرستی دکتر همایون فرهادیان عضو هیات علمی گروه ترویج و آموزش کشاورزی و همراهی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده به آبشار سنگان سولقان صعود کردند.
این برنامه با هدف ایجاد فضایی شاد و صمیمی برای دانشجویان و تقویت روحیه نشاط، امید و همدلی در شرایط کنونی جامعه با همکاری کانون سلامت و تندرستی و کانون گردشگری دانشکده کشاورزی، برگزار شد و با استقبال شرکتکنندگان همراه بود. ایجاد فضایی صمیمی برای تعامل دانشجویان، افزایش نشاط و امید اجتماعی و ترویج سبک زندگی سالم از مهمترین اهداف این برنامه دانشجویی بود.