کارگاه «سبک زندگی سالم و گیاهان دارویی» با هدف ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ استفاده صحیح از گیاهان دارویی با ارائه دکتر فائزه قناتی استاد گروه علوم گیاهی دانشگاه برگزار شد.
اخبار
کارگاه «سبک زندگی سالم و گیاهان دارویی» در دانشکده کشاورزی برگزار شد
4 بازدید
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
admin
اشتراک گذاری