اخبار

کارگاه «سبک زندگی سالم و گیاهان دارویی» در دانشکده کشاورزی برگزار شد

کارگاه «سبک زندگی سالم و گیاهان دارویی» در دانشکده کشاورزی برگزار شد
4 بازدید
۳۱ خرداد ۱۴۰۵ admin

کارگاه «سبک زندگی سالم و گیاهان دارویی» با هدف ارتقاء‌ سطح آگاهی و فرهنگ استفاده صحیح از گیاهان دارویی با ارائه دکتر فائزه قناتی استاد گروه علوم گیاهی دانشگاه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با استفاده از روش های زیر می توانید این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید .